Saturday, January 8, 2011

Bapa Tonton Video Anak diperkosa


Kejadian ini berlaku di Temerloh, apabila seorang bapa terkejut kerana menyaksikan anaknya telah diperkosa dalam salah satu klip video di telefon.

dikatakan kes ini telah berlaku pada tahun 2009, apabila seorang duda berumur 66 tahun telah memujuk anak beliau yang mengalami masalah mental masuk ke dalam rumah. Di situ mangsa telah diperkosa lebih dari tiga kali dan suspek juga telah merakam aksi tersebut ke dalam sebuah telefon bimbit.

setelah video itu bertukar-tukar tangan ke sana sini dan dijumpai oleh kawan kepada bapa mangsa. selepas mengecam bahawa itu anak kepada kawanya, dia terus memaklumkan kepada bapa itu.

bapa mangsa merupakan seorang buruh terkejut besar, lalu bertindak mencari penyebar rakaman tersebut lalu menjumpai seorang lelaki yang masih mempunyai klip tersebut dalam telefon bombit lalu melihat dan mengesahkan perempuan dalam video itu anak anak nya.

bapa terus memberitahu isterinya lalu mereka melaporkan ke Ibu pejabat polis (IPD) di Temerloh.

Mangsa yang juga merupakan anak sulung bagi 3 beradik itu telah dihantar ke Hospital Sultan Haji Ahmad Syah (hoshas) untuk pemeriksaan yang lebih lanjut.

telefon bimbit yang mempunyai klip video tersebut juga telah dirampas untuk diperiksa dengan lebih teliti.

p/s: Jiran pun dah tak boleh percaya sekarang ni.

1 comments:

Shaofie said... [Reply to comment]

jemput join segmen. mudah je.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...