Monday, January 3, 2011

Karam Singh Walia Hina Melayu ?



kes ini berlaku di shah alam apabila wartawan TV yang sangat terkenal telah menghina melayu dengan mengata kan bahawa Melayu dan Indonesia bukan berasal dari Malaysia serta tidak pintar.

wartawan itu telah dikepung oleh warga-warga melayu di salah sebuah kedai makan, dan memohon maaf. karam singh walia juga telah meminta maaf di depan berpuluh-puluh melayu yang masing-masing memegang kamera.

ada dari pihak mendengar Karam singh walia telah menyebut perkatan Launcau dan sakai, tetapi beliau menyakal habis-habisan. Dan mengaku tidak ada menyebut perkataan sebegitu kerana dia juga mempunyai ramai kawan melayu, serta tidak akan mengutuk kawan melayu sendiri.

p/s: tentu cuak karam singh walia ni kan.. adeh.. jangan sesekali keluarkan perkataan yang bagi orang marah la..

5 comments:

bunny_mushuk said... [Reply to comment]

whoaaa ~ gila ahh :O

Amir Izzat said... [Reply to comment]

salam.

bagi aku. yang paling bengong adalah samseng Melayu kat atas. Mana budi bicara? mana tatasusila? Karam sigh dah minta maaf tapi orang Melayu yang bengong dalam video di atas macam mana?

samseng la kononnya..

Mknace said... [Reply to comment]

aiyooo

eiela said... [Reply to comment]

Tuh la, dengar khabar dia mabuk time tuh.

Latest Entri :
Saya Minta Maaf, Maafkan Saya

kai azmier said... [Reply to comment]

@bunny > mmg gila pun.. tuh la lenkali jgn silap cakp.. kan da kena..

@AmirIzat > mungkin cara dieorang salh, tapi sebab dieorang marah tuh aku tak ckp salah.. sape tak marh kalu hina bangsa,hina agama..

@Mnace > Haha..

@Eiela > tuh la pasl.. tengok dari video ni pun nmpk die mcm tgh mabuk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...