Sunday, January 2, 2011

Laman sosial terkini di Malaysia - Aper.my!

laman sosial di dunia ini semakin hari semakin banyak. da macam semut pula kai tengok! selepas ikon.my dan Faces.my lahir pula laman sosial terkini di Malaysia. APER!


aper? oh! bukan kai tanya soalan ya? aper.my ini adalah laman sosial yang lahir di malaysia tetapi masih di peringkat BETA.

aper.my adalah tempat untuk tempat untuk berkomunikasi sesama ahli. mereka boleh berkongsi pendapat, maklumat, mencari kawan baru di sini. yang menariknya aper.my ini menyediakan aktiviti dan pertandingan menarik bagi ahli mereka, malah mereka juga berpeluang mendapat ganjaran yang telah disediakan di sini.

walaupun muka depan menyamai Facebook, mereka telah menambahkan keseronokan lagi dengan mewujudkan sistem memberi markah, dimana ahli boleh menukarkan mata ganjaran mereka kepada hadiah-hadiah yang menarik!

kekurangan : tak semua benda 100% sempurna kan? bagi laman sosial ini kekurangan terdapat dari segi bahasa kerana mereka menggunakan bahasa rojak/SMS. jadi bagi kai, laman ini cuma sesuai untuk golongan remaja berumur 13 - 18 tahun je la.

buat masa ini, Aper.my masih di peringkat BETA, dan mereka masih menambah fungsi-fungsi untuk setiap ahli mereka. apa tungu lagi? mari kita berdaftar sebagai ahli di aper.my

sokong la barang buatan Malaysia!




2 comments:

nur said... [Reply to comment]

wah
ada laman baru ni..
apa maksud masih d peringkat beta ye

kai azmier said... [Reply to comment]

@Nur > beta tuh maksud masih di peringkat test tapi boleh digunakan lagi.. try la masuk register.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...