Wednesday, December 1, 2010

Selamat datang ke bulan Disember..


laa.. bulan disember dah ke sekarang? cepat gila masa berlalu macam sebuah kereta f1 yang pergi tanpa berhenti Pit Stop. sedar tak sedar dah akhir bulan kan? argh! rasa macam semalam je bulan 1.. ari ni bangun pagi tengok kamera hanset, FUH da 1 disember 2010. cepat nye masa bergerak. rasa rugi pula sebab banyak benda lupa nak buat tahun ne. sayang sayang..

tapi itu la, masa tak pernah nak stop dekat kita. kalau lah boleh, memang da lama aku tekan STOP button kejap.. relex-relex dulu minum kopi and baru sambung balek.

Nak stop button macam dalam cerita Click ne boleh?

tapi itu lah angan-angan mat jenin. sampai bila-bila pun masa takkan Stop ok? so pegi basuh pikiran cepat.

eyh impian korang dah capai? matlamat hidup tahun ne da semua tick kew? mesti korang ada jugak miss kan. sama la dengan aku. ish.. ruginya.. tahun ne tak banyak benda aku dapat buat. maklom la student kan? mesti korang semua pernah rasa kan? setiap hari digelumang dengan assignment, quiz dan presentation.. itu belum lagi Mid term and Final exam.. argh! takot nyer..

sebab tu la aku buat betol2 untuk semester ini. well sape tanak dapat 4 flat kan? aku nak, tapi tak pernah nak dapat. mesti lecturer salah tulis ne kan? hahax!

tak pe itu tak penting, matlamat/impian aku untuk tahun ne, terpaksa berpindah ikot aku ke tahun depan. tak banyak mana pun.. so tahun ne tak dapat, tahun depan ada lagi kan? Insyallah.. kalau umur masih panjang, masih sehat maka tercapai la matlamat aku itu. doa-doakan aku ok?

tahun ne banyak benda da berlaku.. harga rokok naik, Dato susilawati kena bunuh, Dr Rozmey kuarkan cerita hampeh beliau.. eyh eyh.. lupa itu semua takda kena mengena langsong dengan aku. benda-benda yang terjadi dekat aku ape ea? banyak! sungguh banyak. tapi itu la tahun ne aku banyak buat kesalahan dari kejayaan. tak seronok ok? tapi dengan kesalahan tu jugak dapat buat aku belajar. kan?

so aku nak cakap selamat tinggal 2010. and selamat datang 2011 ( baru disember da buat ucapan penutupan tahunan)

p/s: tahun depan aku ingat nak kaya.. buleh tak? =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...