Monday, December 6, 2010

Bloglarian !

pasti tengah hangat kan cerita pasal BlogLarian ne? kai je yang agak ketinggalan 100 meter di belakang.. kejar-kejar balik!

apa itu bloglarian?
Tujuannya adalah untuk menyenangkan mereka2 yang menyukai Blogwalking.. dapat menaikkan trafik blog.

"saya suka berblogwalking kerana dengan berblogwalking saya dapat mengenalkan pelbagai jenis blog, info-info menarik yang tak pernah saya tahu sebelum ini dan dengan itu juga blogger lain dapat kenal dengan Blog ini"

kai tag mereka-mereka ini, buat jangan tak buat.. nanti rugi!

1. Alyah Bakar
2. Hans
3. myra Luna


Nak tahu cara guna Blog Larian? klik sini

8 comments:

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

ramai entry pasal blog larian !
ape tu ?
terjah la !

hans said... [Reply to comment]

adess
kena buat ekkk?
hohoho
best ker blog larian nih?

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

P/S : Cek Nuffnang Dah Sampai..Yehaa!

kai azmier said... [Reply to comment]

@nurHafizah >> kalau nak tahu klik kt entry ne.. yg bawah sekali..

@Hans >> tak buat pon xpew kowt.. saje nk tag ko.. besh tak besh tu aq tataw tp kalo buat trafik buleh naek berganda.. =)

hans said... [Reply to comment]

owh...hahaha...aku nih nak balas orang komen dengan singgah pun kebas jari...takut aku nak masuk benda tu...kang orang datang blog aku
aku xgi blog diorang
marah plak diorang
heheheh

misz FaTiN said... [Reply to comment]

blog larian ni mmg mantop la..
mmg btol2 tlg up traffic.. ^_^

kai azmier said... [Reply to comment]

@hans >> yg aq taw.. kalo bloglarian ne dpt blogwalking dgn lebih cepat n senang.. =)

@miszFatin >> da cube ea? kai sebnarnyer xrati sgt gune.. hahax

paDel said... [Reply to comment]

terima kasih join BlogLarian, bole cek blog anda dalma senarai terbaru

selamat ber-BlogLarian

kai azmier said... [Reply to comment]

@padel >> thnx padel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...