Tuesday, December 21, 2010

Seksualiti Merdeka Malaysia, Siapakah mereka?

astafirullahalzim..

kai baru ja tahu mengenai Group/kumpulan ini. Mereka menggelar diri mereka Seksualiti Merdeka di malaysia. Begitu 'pandai' mereka ini tentang halal dan haram sehingga menubuhkan kumpulan ini. Tujuan mereka senang sahaja mereka mahu kebebasan dalam hak seksualiti mereka. Mereka ingin bebas mencintai sesiapa tak kira walaupun dalam percintaan kaum sejenis.

Agak sedih kai baca. Ini malaysia la bukannya luar negara! Kenapa perlu ditubuhkan kumpulan yang terang-terang berdosa di negara Malaysia ini yang rata-rata nya ramai beragama Islam. sudah terlalu berilmu ke sampai begini sekali?

Dalam Al-quran juga sudah menyebut bahawa benda ini salah! tidak rasa geli dan jijik ke anda tengok mereka ini? berpegang2 tangan , bercium2 sesama kaum sejenis.


Gambar hiasan

Di sini kai letakkan link video salah seorang 'admin' dalam kumpulan, Seksualiti Merdeka ini

Tekan sini : Saya Gay, Saya ok

Sanggup mengaku GAY di khalayak ramai! oh.. Adakah mereka ini terlalu banyak pahala sehingga mencari dosa sebegini rupa?Bawa la bertaubat wahai saudara islamku.

Sama-sama la kita menentang kumpulan ini di Malaysia.. korang boleh add Group anti Seksualiti Merdeka Malaysia di facebook - TEKAN SINI

entry ini 'dicedok' dari Oh!tidak

p/s: Membetolkan apa yang Betul, Mensalahkan apa yang Salah!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...