Monday, December 6, 2010

Apabila Artis Dikaitkan Dengan Dajjal



bahaya betul la sekarang.. kalau berjalan ke sana sini.. mesti ada lambang tu.. kang duet kertas ada lambang tu.. kat iklan tv tu ada lambang tu? tak kan la kebetulan? kebetulan hanya akan terjadi apabila sesuatu perkara itu digunapakai.. So akan terjadi la kebetulannya..

tetapi lambang apa aku cerita ne? lambang salib? bukan la.. lambang 'Piramid bermata'.. lambang ini selalu dikait dengan kemunculan Dajjal.. Siapa dajjal? adakah anak Pak harun rumah sebelah? bukan la! Dajjal adalah makhluk yang akan keluar dari tanah untuk menyesatkan kita.

'Lambang bermata' itu dikatakan kebetulan. aik? tak kan kebetulan.. sama je lambang ne..

artis sekarang ramai yang menggunakan "lambang bermata' ne.. korang saksikan sendiri.. sama atau tidak?



korang tengok la sendiri.. kalau artis 'omputih' tak pew la.. tetapi kenapa tersangkut sekali artis Malaysia?

11 comments:

EmanCloud said... [Reply to comment]

kadang2 artis men ikut. jahil. ish3.

Syafiq Rosli said... [Reply to comment]

hoho..mau xbhya ni..dunia akhir zaman..

kai azmier said... [Reply to comment]

itu lah.. artis sume men ikot sedangkan tak taw ape2.. adeyh..

kai azmier said... [Reply to comment]

@syafiqRosli >> tuh ler.. wallahualam..

AjimGreen said... [Reply to comment]

nauzubillah~ minta jauh.

urm..:: Lawak ke? ::

ayie said... [Reply to comment]

tu la pasal...kalau nak ikut tu kaji la dulu...ntah apa2 tah..

ayieslife > http://ayieslife.com/facebook-baru/

tan said... [Reply to comment]

Cette tendance ou si c'est un signe du monde veulent mettre fin?

Bukan Gadis Comel said... [Reply to comment]

hmmm. tak pasti nak komen pe. Serahkan pada yang maha Esa. =)

papabear said... [Reply to comment]

kekadang kita ni terlalu phobia... cuba kaji dulu dalam2 hehe...

kai azmier said... [Reply to comment]

@tan >> apew 2.. tak paham sepatah pon.. hahax

@ayie >> sepatutnyer kita kene buat, tp selalu lupe..

@ajimGreen >> mintak dijauhkan ler..

@bukanGadisCOmel >> betol2.. kalo nk penah tgk sign ne.. jgn ikot..

@papa >> sedang membuat kajian yg sedalam mungkin.. =)

Amnah Nazar said... [Reply to comment]

jgn la kita terikut ye... mintak simpang la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...