Thursday, December 16, 2010

Saya suka tengok Cartoon!


*entry kali ini berunsur kebudakan, pengawasan ibu bapa segera diperlukan*


terkejut tak dengan tajuk kai kali ne? kalau tak tekejut tolong buat-buat terkejut ok? memang2 aku suka tengok Cartoon... tp masa kecik-kecik 'setoet' dulu le.. rindu gila aku zaman tu. orang kata zaman hingusan + otak pikir nak seronok je..

biasa la nama pun budak-budak kan? mesti la tengok cartoon, takda lagi aku tengok budak-budak tengok CNN, tak pun National Geography. "ayah! bukan CNN nak tengok berita pasal Osama Laden" ada ka budak camni? Cartoon ne bagi aku setiap saat ada. Kalau tak silap aku pagi sampai malam ada kan? Kalau sekarang pagi sampai malam Slot cerita indon je la kan? aku sangat benci ! tambah-tambah kalau 1 family aku layan cerita tu lepas tu paksa aku tengok juga.. memang aku tidur lagi baik..

ok2.. aku bukan nak cerita zaman kecik2 aku, kat sini aku nak bagi top 4 cerita Cartoon 'zaman Kanak-kanak ribena' aku dulu..

No 1: Dashing Kuro
Cartoon ne tak silap aku masa petang2, sanggup aku ponteng ngaji semata-mata nak tengok cartoon ne.. ish!

No 2: Dragon Ball
yang ne aku paling suka, walaupun cerita ini tayang dekat tv pukul 9 pagi. aku tetap bangun!

No 3: Masked Rider
cerita ne cartoon ke? aku tak kesah la.. tapi aku sangat suka cerita ini. lepas habis tengok je terus guling kat ruang tamu tu.. kalau ingat balik, malu kot!

No 4: ThunderCats
cerita ini aku pun tak ingat sangat, tapi aku layan! kenapa? tepuk dada tanya kepala!

rindu aku zaman kecik-kecik dulu, kalau la aku boleh patah balik kan.. mesti aku tak nak tengok da cerita ne.. pasal dulu kan da tengok!

4 comments:

efa said... [Reply to comment]

suka tgk dragon ball..selalu tgk dulu kt tv2 hehe lama dh tak tgk wuwu

kai azmier said... [Reply to comment]

@efa >> betol2.. kai pun suke tgk.. tp tu lah.. da lame abes cite DB tu.. =)

real of nur adiba said... [Reply to comment]

sailormoon la best.. hihi.. giler setia dgn kartun tu.. hihi

kai azmier said... [Reply to comment]

@realofNuradiba >> yew besh.. tapi kai tak tengok sgt.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...