Wednesday, December 29, 2010

adakah anda Lelaki maskulin?

lelaki maskulin? siapakah mereka? ada sesetengah memanggil mereka lelaki 'jambu'. adakah kerana mereka terlalu menjaga ketrampilan diri sendiri sehingga di cop sebegini? entry kai kali ini ingin mengupas ciri-ciri seorang lelaki maskulin. adakah korang salah seorang dari mereka?

sebenarnya bagi kai tidak salah menjadi lelaki yang seperti perempuan, menjaga seluruh aset2 tubuh yang dicipta oleh yang maha esa di atas sana. dalam hadis juga ada mengatakan kita perlu menjaga setiap aset tubuh badan kita ini, kerana semasa kita berada di kubur aset kita ini la yang akan menjawab semua pertanyaan dan jika kita mnejaga mereka dengan elok tentu saja 'mereka' ini akan membantu kita nanti.

ciri-ciri lelaki maskulin bagaimana pula ya? oh! kai tidak menafikan mereka ini bermuka bersih, rambut sentiasa bersikat rapi, pakaian pula sentiasa bergosok dan sentiasa kemas. mereka ini sebenarnya senang dibuat kawan. oh! kai bukan seorang gay! disini kai cuma mengatakan kai juga mungkin salah seorang dari mereka.

oh! siapa tidak mahu kan? menjadi yang tebaek. kita sentiasa berlumba untuk menjadikan diri kita ini yang pertama. dari kecil lagi kita sentiasa dilatih dengan peperiksaan untuk menentukan siapa yang pertama dan siapa yang terakhir. hidup ini sebenarnya satu perlumbaan bukan?

bagi kai, tidak ada salah menjadi lelaki maskulin asalkan kita kenal siapa diri kita yang sebenar. "be urself people"

p/s: kai lama tak update blog ini sebab exam.. doakan kai yang terbaek dalam exam ya? terima kasih.. =)

1 comments:

muas said... [Reply to comment]

muas say YES tu kai,.
huahua,.
wish u da best of lucks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...